2021. június 29., kedd

élettársat keresek, akivel életem hátralévő részét befejezhe

Egyszerű vagyok, próbálok optimista lenni, és mindig mosolyogjak. Szeretem az állatokat, a természetet és az utazást. De ez nem akadályozza meg abban, hogy otthon egy csésze teával élvezhessek egy csendes estét. Nem a tökéletes férfit keresem, mert nincsenek ilyenek ... mindannyian nem vagyunk tökéletesek, de csavarást nyújt nekünk. Álmodom, hogy megismerek egy jó embert ... olyan férfit, aki értékelni fog engem, és minden erősségemmel és gyengeségemmel szeretni fog. Olyan valakivel vagyok, aki valóban a "másik fele" és együtt dolgozik a partnerségért. Várom kommunikáció, őszinteség és bizalom. Egyszerű vagyok, próbáljon optimista lenni és mindig mosolyogjon. KÉRJÜK, GYŐZZE meg, hogy 45 évesek vagy a fentiek