2021. március 31., szerda

Női!!! szexpartnert keresek INGYEN!!!!! hosszútávra

Szerencs, Tokaj, Tarcal, Bodrogkeresztúr, Bodrogkisfalud, ezen városok illetve falvak egyikéből keresek olyan Női szexpartnert aki nem pénzért csinálja hanem pusztán az élvezetért. Elsősorban hosszútávú szexpartnert keresek, de ha csak 1 löketre van szükséged ám legyen :) Csak akkor írj emailt ha komolyan is gondolod, ha van párod vagy férjed, akkor ne merészelj rám írni, miattam senki kapcsolata ne menjen galyra. És még valami, sajnos csak nálad tudunk talizni, szóval remélem hogy nem a szüleiddel laksz :) De ha még is az nem feltétlenül kizáró ok. Az ideális korhatáraim: 18-50. Egyébként én 30 feletti vagyok. Elérhetőségem: mitirjakmaridehogyjolegyen@gmail.hu Amit megadtam telefonszámot, azt ne hívd fel mert csak úgy kitaláltam. Ha majd kialakulnak a dolgok, akkor természetesen azt is megfogom adni. Köszönöm hogy időt szakítottál a hirdetésemre