2020. október 4., vasárnap

Magas vékony helyes srác széplányt keres közös munkára!

Magas (184 cm) vékony ápolt helyes kedves srác - karcsú de formás magas igényes tinilányt - diáklányt (Bp) keres, közös erotikus munkára. (Nálam is lakhatsz) Fotózás, videózás, webcam, élő műsor stb. Eldöntjük mit vállalunk. Legyél kedves mosolygós közvetlen csinos nem dohányzó hamvas lány. Lehetsz szűz is. (komoly előny) Belvárosi diszkrét csinos modern kis lakásban fogunk dolgozni, de kölcsönös szimpátia esetén itt is lakhatsz. :) Életvidám impulzív lelkes személyiség legyél, én is ilyen vagyok. :) Egyéb közös programokra - tevékenységekre is nyitott vagyok. Lehetsz diák is, a suli nem zavar be, sőt szívesen segítek is a tanulásban. Rendszerető tiszta legyél, én is az vagyok. :) Várom a jelentkezésedet. Örülnék ha küldenél egy-két friss egész alakos ruhás vagy fehérneműs fotót magadról, de nem gond ha nem, akkor személyesen megnézzük egymást. Mobilszámot, életkort, méreteket mindenképp írjál, (fel tudjalak hívni) és írd meg hogy a közös munkára jelentkezel. Mobilszám nélküli jelentkezésekkel sajnos nem tudok mit kezdeni. További részleteket csak személyesen. Ide küld a jelentkezésed: blondemodels.budapest@gmail.com Várom! :) Puszi :)