2020. október 21., szerda

Bécsi stúdiómba várom megbízható csinos kolléganőmet

Sziasztok lányok! Bécsi harmadik kerületben (tehát a belvárosban) lévő igényes stúdiómba várom csinos valóban dolgozni akaró lányok jelentkezését 18-40-éves korig kezdők is nyugodtan jelentkezhetnek! A stúdiómat nem most nyitottam tehát megbízható állandó vendégkörrel rendelkezem! Nálam nincsen tömeg nyomor egyszerre maximum négy lány tud dolgozni!Ezáltal biztosan jól tud keresni minden nálam dolgozó lány. Teljesen felszerelt a stúdióm amire szükséged lehet a munkához azt én biztosítom. A szállás ingyenes a hirdetéseket én fizetem recepciós segíti a munkádat tehát nyelvtudás nem szükséges. A kiutazàsban tudok segíteni. Hivatalos munka ezért a zöld kártya (egészségügyi kis könyv) szükséges a munkához.Amennyiben még nem dolgoztál Ausztriában és nem rendelkezel vele semmi gond segítek a bejelentést is én személyesen intézem. FIGYELEM LÁNYOK!!! AZ ÖSSZES KÜLFÖLDI (SVÁJC,AUSZTRIA,NÉMETORSZÁG) STÚDIÓK ÉS HATÁROK NYITVA VANNAK ÉS KARANTÉN KÖTELEZETTSÉG NÉLKÜL TUDTOK MENNI DOLGOZNI.A KISBUSZOK SZINTÉN JÁRNAK!!! Magyar női tulajdonos vagyok tehát keress kérdezz bátran szívesen segítek. Az árakért és a pontos feltételekért kérlek keressetek a megadott elérhetőségeim bármelyikén. Köszönöm és csodás napot kívánok nektek! Elérhetőségeim.: Viber,WhatsApp: +421950854223 Email: meretrix33@gmail.com Instagram: meretrix33 Weboldal: www.meretrix.webnode.hu