2020. június 13., szombat

Csínos házaspár keres jól szituált, ápolt pasit heteró alapo

Szia!/Sziasztok! Szeretnél egy izgalmas párhoz beszállni? Eleged van a kamusokból? Akkor jó helyen jársz! Mi valóban ott tudunk lenni a megbeszélt időben és valóban élvezzük a hármas felállást is. A képeken valóban én vagyok lefotózva! És Nincs retusálva! Izgat ha valaki fizet a szexért és úgy használ. Valóban imádom a szexet! Ezért kell szimpátia is. Nem minden a pénz! Kellemest a hasznossal! Pár sor mielőtt bele vágunk a  középébe. Tudni kell, hogy nem vagyok prosti.  Ezt azért is tisztázom, hogy attól nem kell tartanod, hogy kamu élvezetet produkálok. Tehát válósan élvezzük a felállást mind a ketten. Én a feleség sorozat élvező vagyok csiklónál és behatolásnál is. Spriccelni is szokott a szűk puncim.  A férjem heteró és imádja test közelből nézni, ahogyan szopom más farkát és ahogyan  élvezem mással is a szex minden formáját, majd később Ő is beszáll és pártiba dugnátok heteró alapon.  Izgat , ha valaki fizet a szexért és úgy használ! A borotvált farkat szeretem.  Kezdhetsz Te velem.  Nagyon Szeretek szopni és tudok is. Torkozok is. Szeretek 2 fasszal egyszere játszatni vagy egyik bassz a másikat szopom. Szinte mehet bármi. A popsim tabu. Bántós szexet nem szeretem. Helyünk sajnos nincs. Mi tudunk menni hozzád.  Vagy pedig búvóhely bérlése a megoldás, ahova több ember is mehet.  A részleteket viberen tudjuk megbeszélni. Kép szükséges a találkozáshoz. Arc is fontos. Roma ne írjon! Köszönjük, hogy elolvastad! Puszi Helyünk sajnos nincs. Mi tudunk menni hozzád.  Vagy pedig búvóhely bérlése a megoldás. Ha meg van a szimpátia oda vissza, akkor másnap, illetve napokon belül tudunk találkozni. Első kör email, utána viber és tali. Roma, kövér, túl szőrös ne írjon!! Előre nem küldünk képet. Olyan partnert keresünk, aki feltudja vállalni az arcát előre. Sok a képgyűjtő és a kíváncsi, ez az oka. Köszi. Email: szexifelesegferje@gmail.com