2012. október 8., hétfő

Szolgáltatás rovat legfrissebb 20 hirdetése: Keresem partnerem!!!

Szolgáltatás rovat legfrissebb 20 hirdetése
Ingyenes és fizetős szolgáltatások A Szolgáltatások rovatban cégek és magánszemélyek különböző szolgáltatási apróhirdetései között böngészhet. TIPP: Szolgáltatások gyors kereséséhez használja részletes keresőnket. Az Ön cége, vállalkozása még nem szerepl itt? Adjon fel egy hirdetést (ingyen reklám)!
Keresem partnerem!!!
Oct 8th 2012, 10:06

Sziasztok én egy 20 éves ápolt magára és környezetére igényes vad,cserfes fiatal lány vagyok.Nálam mindent megkapsz garantálom amire csak vágysz,hogy mit az csak rajtad múlik.Ha vad szexre vagy szenvedélyes szeretkezésre vágysz akkor engem hívj. Akár bizarr kérésed is maradéktalanul teljesítem.A belvárosban rendelek non-stop teljesen diszkrét,igényes környezetben.Amennyiben felkeltettem érdeklődésed hívj és mindent megbeszélünk nálam nincs lehetetlen!! Ha esetleg nem venném fel bizonyára elfoglalt vagyok hívj később.! Puszilok mindenkit Nikike

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions