2012. június 11., hétfő

Szolgáltatás rovat legfrissebb 20 hirdetése: Ön is szeretne meggyógyulni?

Szolgáltatás rovat legfrissebb 20 hirdetése
Ingyenes és fizetős szolgáltatások A Szolgáltatások rovatban cégek és magánszemélyek különböző szolgáltatási apróhirdetései között böngészhet. TIPP: Szolgáltatások gyors kereséséhez használja részletes keresőnket. Az Ön cége, vállalkozása még nem szerepl itt? Adjon fel egy hirdetést (ingyen reklám)!
Ön is szeretne meggyógyulni?
Jun 11th 2012, 10:20

Fel szeretné gyorsítani a gyógyulását alternatív gyógyítás alkalmazásával? Vagy egyszerűen csak nem lát már más megoldást? 1992 óta gyógyítok. A magas láztól a daganatig, sikerrel kezeltem több mindent. Ne kérdezze, hogyan? Én sem tudom. Egyszerűen csak Önre teszem a kezem, vagy ha nincs ott akkor csak gondolatban, és megkezdődik a gyógyulás. A hit csodákra képes! Eddig csak barátokat és családtagokat vállaltam, de most kaptam egy "üzenetet", hogy szükség van a segítségemre. Hát itt vagyok. Ha szüksége van a segítségemre és nyitott felém, akkor vegye fel velem a kapcsolatot. Részletek, tapasztalatok, vélemények az alábbi oldalon: http://meggyogyuls z.freewb.hu/

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions